Strumpor & Glädje

Hej!
 
Ja, här kommer ett random (oj, bra ordförråd!) inlägg om strumpor. Alla har väl ett blogginlägg om strumpor? Dah. 
Nej men tänk att man kan bli så glad av ett par prickiga, rosa strumpor! Det KAN vara så att det är därför företaget valde att heta Happy Socks, också, men det är bara en vild tantgissning.
 
Strumpor är underbara och underskattade! Tack för mig!
 
Adjö från TT 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0