Nyårsafton, sprak & kärlek

Hej!
 
2014
 

Nytt år, nya tag. Nytt liv, nytt hopp. Det är tiden för 2014 nu, den första januari på ett år som aldrig varit förut. Det här är året av optimism och ingen social press. Jag har haft en jättefin nyårsafton och varit med rätt människor på rätt plats vid rätt tidpunkt. Tack alla som firade med varandra igår! 
 

Jag, Lovisa, Agnes och Elvira firade tillsammans med fabulous middag och sprakande efterrätt innan tolvslaget
Good job, girls!
 
 GOTT NYTT TILL ER ALLA
 
Nu. Kör. Vi.
 
Adjö från ett nytt år och från TT 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0