Prickar, Blommor & Ljusa dagar

Hej!
 

Jag blir gladare och gladare för varje morgon jag vaknar. Det blir ju ljusare och ljusare! Jaja, min ärthjärna borde kanske ha uppmärksammat det naturliga fenomenet tidigare men det är sanningens ord i alla fall. Mot solen och vidare! (eller kanske inte vidare, för då tror jag att man skulle smälta som Ikaros, så mycket kan faktiskt min ärthjärna)
 
 
En det-ser-ut-som-en-klänning-fast-det-är-kjol-och-skjorta-outfit SJÄLVKLART med min bästa vän de prickiga byxorna och sjalen av blommor

Man kan bli så glad av mönster och man kan bli ännu gladare av mönster MED mönster. Var inte så rädd för att visa vad du gillar, kasta ut det och se hur eller om någon tar emot det. Eller du behöver inte ens ha någon som tar emot, åk på din egen våg av självförtroende istället. Nu blev det tillräckligt flummigt för att ta oss igenom dagen. Puss och trevlig tant-dag på er nu.
 
Adjö från TT ❤️
 
 
Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0