Våfflor, Vardag & Gos

Hej!

De fabulösa våfflorna som inte blev brända
En äldre bild på Astrid i Casco Viejo ❤️

Vardagen rullar på efter hemkomsten från Spaniens livliga kultur. Nu är det plugg, ännu tidigare morgonar och kalender som gäller. Men även mysiga kompensationer för våffeldagen!! Jag och Astrid våfflade (awesome verb) med hälften svarta och hälften krispiga våfflor. Nomnomnom!
Åh nu måste jag återgå till latinlektionen... Shameonme.

Adjö från TT ❤️





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0