Gamla & Goa' tider

Hej!
 
Gry 7 år
Förutom chocken över bilden i allmänhet så blir man chockad över tantigheten den utstrålar i så tidig ålder. Jag kunde då inte hålla mig från vedervärdiga läderhandväskor och nättröja i pumastil redan vid 7 vårars ålder. Dubbelhakorna är inte att ta miste på. En ren naturtillgång skulle jag vilja påstå. Tantigare än såhär blir det inte så ta en god titt.
 
Adjö från TT ❤️




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0