Kluven, pigg & positiv

Hej!
 
Idag är en sån där dag då man får vara en förvirrad tant som varit hemma lite för länge och har lite för lite idéer på vad man ska göra med denna iskalla vinterlördag i Januari. Jag kan tänka positivt för en stund och säga vad jag ser fram emot:
 
  • Romme-resan på tisdag
  • Att Gustav Fridolin från miljöpartiet skall svara på mitt mail (klura på den ni)
  • Frozen har premiär på fredag!!! 
  • OneRepublics konsert den 11/3

Det är fina grejer det, hjälper en genom vardagen lite! Vi suddar ut dem fula delarna innehållande prov, plugg och panik och tänker på det roliga vi har framför oss istället. I alla fall för stunden. Sen var det ju där om att komma på något att göra för stunden också... Hmm...
 
Adjö från TT 
 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0