Tant-té, Blommor & Sportlov

Hej!
 
Många månader har gått sedan tonårstanten började andra året på gymnasiet och nu har vi tagit oss hela vägen fram till sportlovet. Jag tänker inte låtsas, idag har inte varit en helt klockren dag. Mycket har känts fel men jag slutar tänka på det nu och lägger upp ett par bilder som jag tänkt på att lägga upp ett tag:
 
Det absolut mest fabulous té som finns just nu!
"Gamla Söder" med rosa blommor och varm kärlek pryder mitt teskåp för tillfället. Ett äkta tant-move!
 
Stolt tonårstant
Alltid glad över att hitta nya mysiga tant-tips att dela med mig av! Kom hem till mig och bli bjuden på en prickig kopp té snarast.
 
Adjö från TE-T ❤️
 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0