Musikal, mysighet & vaniljyoghurt

Hej!
 
Jag och kära Elvira äter fräsch vaniljyoghurt
 
Nu lät det där som någon form av marknadsföring vilket inte var min intention! Men jag måste få påstå att Valio's Vaniljyoghurt smakar verkligen som glass utan kyla! Asgod med andra ord.
 
God yoghurt, god vän, god plats. Musikalen är ena härliga 3 timmar varje vecka minsann. Snart närmar sig premiärdatumet för vår något tillvridna version av Broadwaymusikalen 'Annie' och vi filar mer och mer på stämmor, placeringar och rekvisita. Man blir så glad av alla människor i vår musikal, alla är speciella och unika, var och en. Jag säger som jag alltid sagt om musikaler: den perfekta kombinationen av musik, teater och dans i en enda vacker, sprakande och färgglad röra.
Helt fantastiskt.
 
Adjö från musikalTT ❤️
 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0