Kort hår, Sommarspurt & YMT

Hej!
 
 Håret försvann
 
Sommaren är nästan slut och vad som är kvar av den är en Pixie-frisyr och en ny start. Tredje året på gymnasiet börjar på onsdag. Min bästa vän och granne har mer eller mindre flyttat till Värmland och min älskade bror till den södra delen av landet. Det känns ganska tomt men spännande för de, såklart. 
Man startar sista året i skolan med en positiv inställningen och energi för ett drygt helt år. Efter en vecka kommer studenten locka mer än någonsin och då har man kommit ungefär 1/100 del på vägen. Härligt!
 
YMT- gänget i Surrey
 

Ja, mycket har hänt under den här sommaren och här är en av sakerna. Jag kastade mig ut till ett musikalläger i England i en vecka i Augusti och det visar sig vara något av det bästa jag gjort. Vem trodde att man kunde lära sig så mycket saker på samma gång under bara en veckas tid? Inte jag i alla fall. Tant gry fick dansa med fötterna i taket, sjunga så att stämbanden jublade och agera aktör tills replikerna blev verklighet. Och så lärde jag känna 39 nya britter som alla hade sin egen historia. Gud, vilka intressanta människor. Det var en fabulös upplevelse. 
 
/5 tekoppar
 
Inte kommer jag sörja för att sommaren är slut, tvärtom, jag vill jubla för att den har hänt och ta an skolan med öppna armar! I alla fall den första timmen. Sen kan jag inte stå för floderna av gråt som framkallas av läxhögarna. Mums.
 
Adjö från TT 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0