Katy Perry & Prism

Hej!
 
Även om jag stolt visar upp mina prickar och baskrar så har jag en svaghet för modern popmusik. Och nej, jag ska inte prata om One Direction!!
(Det blir senare!)
 
 
Jag talar om Katy Perry's nya album Prism. Det är musiken som inspirerande virvlar omkring i mina öron just nu, både på väg till skolan och från. Och hemma i köket. Och i mitt blommiga rum. Och i badkaret. Och just nu! Överallt, d.v.s. Skivan är fantastiskt bra och trummorna och basen är något alldeles extra. Högst lyssningsbar, om du det nu är ett ord...
 
Det var allt från TT idag! 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0