Starbucks

Hej!
 
Eftersom jag precis upptäckt lyckan med att kunna blogga var jag vill med bloggappen så är jag lycklig (as much as it kills me att det är en modern teknik som tanter inte borde förstå sig på, så gör jag tyvärr det ändå...). Jag är ju trots allt ingen riktigt tant. Bara tonårstant. (Sa jag just det där?!)
 
Hursom mina hjärtevänner så är det jag vill komma fram till denna bild:
 
!!!
 
Ojojoj tänker man, en superfab guldpeng, nu har jag gått och blivit miljonär!! Nej jag måste krossa era hjärtan och säga att det tyvärr bara är en chokladpeng. Jag vet, det är förbluffande svårt att se skillnad! Rik av den blev jag inte men det är det första jag köpte på det nyöppnade starbucks i T-centralen! 
Starbucks öppnar i Stockholm och det första mitt 16-åriga sinne kommer att tänka på att köpa är en chokladpeng. Såklart!
 
Adjö från TT ❤


♕ FLYING LIONS ♕

men Gry älskling, du är 17 år <3 <3 <3 puss

Svar: Åh en tant växer då aldrig upp!
grys.blogg.se

2013-12-20 @ 21:55:21
URL: http://flyinglions.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0