Stadssång, juldagen & bio

Hej!
 
Trots julaftons eko som klingar under juldagsmorgon så tar jag och min syster oss ut på stan och sjunger julsånger för folket. Det var inte kallt, det var inte jättejobbigt och vi fick in 181 :- på 45 minuter, så jag klagar inte. Optimism <3. 
Även under denna dag har vi upprätthålligt vår familjetradition att gå på bio på juldagen, denna gång 100-åringen. Jag borde nog ge en återberättelse eller åsikt om filmen men jag kan säga att den får 
/ 5 prickiga tantkoppar. 
Mest för att den var ganska extrem, men fortfarande hade ett klokt budskap:
"Livet, det är vad det är och det blir vad det blir"

Men sen tycker jag ju faktiskt att vissa saker kan man fixa själv i livet också. Det kallas ansvar!
 
Adjö från TT 
 
 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0