Skridskor, spanjorer, stress & julstämning

Hej!

Först vill jag bara börja med att visa denna fenomenala bild:

Vem kunde tro att salladshålen i matsalsborden kunde vara så roliga? Kärlek till de!

Annars har den här veckan varit stress, ansvar, kaos och kul. Det har varit helt otroligt att ha 22 spanjorer. Och helt vidrigt jobbigt också! Men jag måste bara få uttrycka min lycka över min spanjor som bodde hemma hos mig, för han var helt fantastiskt snäll och rolig! Jag kommer sakna honom!


Jag fortsätter att försöka summera den här galna veckan med en bild på nästan hela gänget när vi åkte skridskor. Jag åkte i princip skridskor hela torsdagen och det är en fantastisk underhållning! Jag vill aldrig bli gammal (bara tonårstant är OK) för jag vill åka skridskor utan risker i hela mitt liv!! Mys. 


Nu börjar Julen närma sig (obs. att jag skrev julen med stor bokstav för att min spanjor hette det, fniss fniss han kallade sig själv "christmas" ❤)
Hur som helst, när det är jul är det mysigt och julmarknader är fantastiska miljöer. Det känns som i en film.


Skridskobilderna tar inte slut, här ser vi tanten Gry söndags-åka genom skridskobanan i harmoni.


Mitt i detta kaosiga schema vi hade planerat för spanjorerna ingick en Luciakonsert på skolan. De verkade inte uppskatta den, men det gjorde jag och det är så vackert med körsång. Det var det!

Ja du, det har hänt så mycken den här veckan att jag knappt haft tid att andas, ännu mindre blogga, så detta inlägg kanske blir lite hattigt, men då får det vara så. Man ska acceptera även sina brister. I mars åker vi till Bilbao och då blir det ännu en kaosvecka, förhoppningsvis med lite mindre ansvar för allt och alla.
Men så länge...

Adjö från trötta TT ❤




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0