Jullov

GOD JUL!


I got a candy cane! Glad tant! Tack Astrid ❤
Nu är det ä.n.t.l.i.g.e.n. jullov. All kämpan och hopplöshet i skolkorridorerna får ta en paus, i alla fall från skolmiljön. Det behövs.

Som tant älskar vi juletider. För det betyder te. Och mysiga brasor. Och tofflor! Och Love Actually! Kärlek till det. 

För övrigt så har jag inte många planer (förutom te, tofflor och brasor) under jullovet, så jag vill bara skicka en STOR tantkram till världen, till alla i världen, nära som kära, stora som små, tantiga som töntiga.
Julen, nu kör vi. 

Puss och jullovshighfive från TT ❤





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0