Julgala & Jobb

Hej!
 

Denna helg - som ännu inte är slut! - har jag dels spenderat med min fina syster i världen på Julgalan 2013. Jag måste ändå få uttrycka, ärligt talat, att Tele2 Arena är den rörigaste arenan jag någonsin besökt. Inte är den särskilt charmig heller. Men efter mycket krims och krams så startade faktiskt showen (oj, det tog tid). Men tidsfördrivet gjorde egentligen ingenting eftersom jag var där med min syster och det finns inte en stund som vi inte hittar något att skratta åt så vi får kramp i magen. Denna gång lyckades jag peta henne i ögonen med FYRA fingrar (hur går det till!?) och personerna bakom oss utgjorde liksom ett tak av fötter över våra huvuden och det var näst intill omöjligt att inte bemärka. Ja, det var ju en upplevelse det, trots den knasiga galan.
 
---
 
För övrigt har det varit mer jobb och mindre tid den här helgen, och idag är det lite samma sak. Om två dagar kommer min utbytesstudent Julen. Från Baskien. I en vecka. Japp. Nu kör vi...
 
 Tja inte de finaste bilderna kanske, men där ser ni i alla fall hur det såg ut! Nedanför satt folk och hade julbord.. Som sagt: rörigt.
 
Adjö från TT 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0