Skolstart & Pessimism

Hej!
 

Jaha, nu börjar skolan igen. Hur taggad ska man vara? Enligt skolverket ska vi nog hoppa upp och ner för att vi 1. har fått ett bättre, mer utvecklande, skolsystem som fungerar perfekt och 2. vi är duktiga elever som älskar att gå till skolan kl. 7 på morgon. I wish.
 
Ja, ni läser rätt, detta är ett pessimistiskt blogginlägg. Lite får man klaga också. Skolan är ett ultimatum för klagomål. Så det var det om det.
 
 Åh här ser vi ett fint exemplar på den vackra Elvira 
 
Jag passar på att slänga in en bild som representerar hur mycket sommaren är totalt över och att det är November, för sjutton gubbar. Varför det är varmt ute just nu är väl p.g.a. klimatförändringar för varmt är det inte om någon månad. Jag älskar Sverige. Jag är inte ironisk (klura på den ni).
Långsamma och trötta hälsningar från den tillfälligt pessimistiska TT 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0