Cake Pops & 17-åring

Hej!
 
Tanten har växt upp till 17 år och väljer att spendera sin dag tillsammans med mina mor- och farföräldrar, såklart! De är ju kloka 70 +are, det kan inte bli bättre. Böcker är vad man får av de i födelsedagspresent också och det är högst uppskattat! I inlägget ovan skriver jag om filmen 'About time' som jag, Agnes och Amanda upplevde tillsammans igårkväll, en perfekt avslutning på en annars lyckad födelsedag. Tack mina fina hjärtevänner 
 
Även speciellt tack till min knasiga bästa kompis Agnes som gjorde dessa till mig:
Cake Pops, en mycket trevlig boll (oj, konstigt uttryckt) fylld med kakdeg inuti och choklad utanpå. Jag och mina smaklökar tackar hennes kreativa egenskaper för bakning. Nom, nom! (Secret message: Yo my name is Nicholas, and this is ridiculous, got my cake pops and it is deliciousness)
 
 
Ja men åh så charmerande, detta representerar ju precis så normala som vi är. En bild säger mer än tusen ord! (Don't kill me, darling)
 
Detta är ett litet Viktorianskt bokhus som jag fick av min käre morfar. London har alltid förtjusat mig och det har inte gått förbi morfars öga. Man viker alltså upp huset och bara njuter av den fantastiska arkitekturen (jag låtsas som att jag kan något om det) som pryder Londons smala, bullriga villagator.
 
Läsa bör man annars dör man. Här är en bok fylld med short stories av Nobelpristagaren Alice Munro och en lite mer ungdomlig bok kallad Fjärde riket
 
Vi försökte att hålla ett normalt leende, men alla vet att när man har självutlösare på 10 sekunder börjar man alltid spricka upp i skratt efter ca 9 sek. Systro 
 
 
Släkten har testund. Testunder finns för få av!
 
Jag är så glad att det finns människor i min närhet som bryr sig om mig och vill fira mig när jag fyller år. Tack 
 
Adjö så länge från TT 
 




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen

♥ Goddag mina hjärtevänner! ♥ Jag är en 17-årig tjej som lever i ungdomens djungel, men tänker i tanternas sinne! Med inspiration från boken "Supertanten" skriver jag och bloggar om allt mellan himmel och tant-tips. Bakning, klädfynd, musik, vänner, böcker, filmrullar, skola, livet, allt! Med prickar, tekoppar och kjolar i centrum kan du följa mitt "gladlynta" liv som tonårstant 2014

RSS 2.0